Algemene voorwaarden


Bestelling - Betaling
Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een bevestiging. Hierin vindt u een overzicht van uw bestelling, de totale kosten (inclusief verzendkosten) en een betalingsuitnodiging. Zodra de betaling bij ons binnenloopt wordt de bestelling klaargemaak voor verzending.
Indien u koos voor 'betalen via paypal' wordt u automatisch doorverbonden met de website van paypal om de betaling te voldoen. Indien u koos voor `Afhalen in Nijlen` kan u de bestelling tijdens onze openingsuren afhalen in Nijlen. 'Afhalen in Ardooie' gebeurt op afspraak.
 

Annuleren
Bestellingen kunnen tot maximaal 24u na de bestelling kostenloos geannuleerd worden. Indien u later annuleert betaalt u 50% van het factuurbedrag als administratiekost. 
Reeds verzonden bestellingen kunnen niet geannuleerd worden.
 
 
Verzending en levering
Indien de bestelde artikelen op voorraad zijn worden ze zo snel mogelijk (op werkdagen meestal binnen 24 uur na ontvangst van de betaling) aan onze verzendfirma aangeboden. Mocht dit om welke reden dan ook onmogelijk blijken, ontvangt u hierover bericht via email. Knussel is niet verantwoordelijk voor een vertraagde levering (feestdagen, uitzonderlijke situaties,...), gezien dit door een externe firma gebeurt en Knussel hier geen invloed op heeft. Knussel kan er enkel voor zorgen dat uw pakket tijdig aan de verzendfirma overhandigd wordt.
 

Track & trace 
Al onze pakketten hebben een track & trace nummer, u ontvangt dit nummer in de verzendbevestiging, zodat u, net als wij, het pakket kan opvolgen.
Wij verzenden niet via 'gewone' post wegens teveel slechte ervaringen in het verleden (verdwenen pakketjes, beschadigde pakketjes,...).
 
 
Retour
Neem in de eerste plaats contact met ons op via info@knussel.be inzake omruiling of teruggave van een artikel. Artikelen aangekocht met korting of tijdens solden komen niet in aanmerking voor retour.
Indien ruil of retour wordt toegestaan dient het artikel (in originele verpakking) binnen veertien kalenderdagen in de winkel te worden teruggebracht of omgeruild voor een ander artikel. De klant wordt naar keuze terugbetaald of ontvangt een tegoedbon.
De klant kan - na goedkeuring van ruil of retour - het artikel ook binnen de veertien kalenderdagen per post terugzenden. Het artikel dient dan verzorgd te worden verpakt en te worden verzonden aan volgend retouradres: Knussel, Beenderstraat 87, 2560 Nijlen.
In ieder geval wordt ruil of retour enkel aanvaard indien het artikel onbevuild, onbeschadigd en ongedragen is en zich in de originele verpakking bevindt. De artikelen mogen geen (geur)sporen van bv. rokersomgeving bevatten. 
Aan retour zijn naast eventuele verzendingskosten geen kosten verbonden. Na afhandeling van de ruil of retour per post wordt de klant door de verkoper terugbetaald op dezelfde manier als de klant de betaling uitvoerde. Indien gewenst, kan de klant ook opteren voor een tegoedbon.
 
 
Contact opnemen?
De meest handige manier om KNUSSEL te contacteren is via email: info@knussel.be. Dit geeft me de tijd mijn agenda en/of voorraad na te kijken om uw vraag zo correct mogelijk te beantwoorden.
Knussel is een bijberoep, ik doe mijn best dagelijks mailtjes te beantwoorden, ik hoop op uw begrip wanneer dit eens niet lukt.